niedziela, 16 listopada 2014

Beata Ciecierska

Od kiedy trwa moja przyjaźń z rymem...? Naprawdę nie wiem. Dla mnie ważne jest to, że każdy z nich ukrywa uczucia i emocje obudzone przypadkowym zdarzeniem, zasłyszanym słowem czy przeczytanym tekstem... Nie chciałam ich zgubić, bo to, co czujemy i myślimy, jest odbiciem tego, kim jesteśmy. Wierzę, i bardzo bym chciała, by choć na krótką chwilę znalazły miejsce w Waszych sercach...

 Pamiątka
  
 A gdy już będę daleko
 zostaną po mnie słowa...
 Pisane ręką natchnienia
 wiara, miłość, tęsknota...

 A gdy już będę daleko
 zostaną po mnie myśli...
 Splecione nicią rozumu
 i snem, co się kiedyś przyśnił...

 A gdy już będę daleko
 zostanie po mnie serce...
 Wtulone w duszy poduszkę
 to wszystko...

            nie miałam więcej...


 Bez Ciebie...

 I jeszcze ta jesień...
 Spadające liście.
 Tak smutno, bo coś się kończy...
 I jeszcze ta cisza...
 A w myślach przysięga
 „dopóki nas śmierć nie rozłączy...”
 I jeszcze to zdjęcie...
 na mej ścianie płaczu,
 modlitwa, wiersz cudny dla Ciebie...
 I tylko te znicze...
 I człowiek samotny...
 Stęskniony...
 Jak żyć dalej… nie wie...


Samotność
   
 Minie rok...
 Potem drugi i trzeci.
 Wstaje świt...
 Noc i znów słonce świeci.
 Głosy dnia
 płaszczem spraw
 ślady łez zakryją...
 Tylko gdzieś
 wraki serc
 roztrzaskanych biją...
 Usłysz je!
 Spytaj kto
 bólem je opętał?
 Czemu dom
 nie ten sam
 i nie cieszą święta?
 Minął rok
 płomień zgasł...
 Świat już nie zaszlocha.
 Marznie sam
 w deszczu łez
 ktoś, kto wiecznie kocha...


Beata Ciecierska 
— z wykształcenia technik-ekonomista, na co dzień pracuje w jednym z zambrowskich biur rachunkowych. Pisze bajki, baśnie, opowiadania, powieści, wiersze. Powieść I tylko niebo... jest jej debiutem literackim. Niebawem ukaże się druga książka autorki zatytułowana Skrzydlata



Dziękujemy Autorce za zgodę na publikację.

Publikowane teksty są własnością Autorów.
Wszelkie prawa do tekstów są zastrzeżone, a rozpowszechnianie ich – w całości lub we fragmentach – bez wiedzy i zgody Autorów jest zabronione.